2011. december 4., vasárnap

Hm..... Interesting...

Mostani hetvege vegre elegge jol telt. Nagyon reg nem mozogtam es izzadtam ennyit. Szorakozas a legfelsobb szinteken. Ami megadja az indokot arra, hogy nem tudok aludni most: ugy 6 ev utan eloszor ereztem magam ugy, mint egy pasi. Nem ugy, mint egy batyus, egy barat vagy egy kocka. Szembe kellett neznem avval, hogy igenis lehet engem pasikent is kezelni, mivelhogy a forro ejszakat egy meg forrobb es intimebb hajnal kovette. Igazan nem szamitottam mar arra, hogy igy alakulhatnak a dolgok. Ugy nez ki, hogy megis pofon vagott az elet avval, hogy fejezzem be magam leertekeleset, mert nem jogos es hulyeseg. Legalabb vegre egy kellemes pofon volt.

1 megjegyzés:

Cserebogi írta...

Hm... very interesting... :D

És örülök, további hasonló pofonokat kívánok. :)